Onze werkwijze

Stap voor stap uitgelegd

Stap 1. Account aanmaken

Je kunt een gratis check te doen en gebruik maken onze diensten nadat je via onze website een account hebt aangemaakt. Via je account kun je tevens meerdere checks aanvragen en kan je de status van je check volgen.

Stap 2. Check aanvragen

Met de gratis check weet je direct of de gegevens van je woning goed geregistreerd staan bij de Gemeente. Deze check is gratis omdat wij hiervoor openbare gegevens gebruiken in combinatie met onze kennis en expertise. Op je account zie je achter elke check of de verstrekte gegevens wel of niet overeenkomen.

Stap 3. Gevegevens woning

Om een fout of onvolledigeheid op te sporen hebben wij een aantal gegevens van de woning nodig. Wij zullen zorgvuldig en vertrouwelijk met deze gegevens omgaan en niet handelen zonder eerst te overleggen.

Stap 4. Keuze dienstverlening

Onze kennis en expertise zetten wij graag in om de kwaliteit van de geresgistreerde gegevens van je woning te optimaliseren. Hiervoor bieden wij een aan diensten aan waar je uit kan kiezen. Het is helaas niet mogelijk om een gratis check te doen zonder een van onze diensten af te nemen. zie voor meer informatie over onze diensten ...

Stap 5. Inmeten & Inventariseren

Zodra de Check is verzonden gaan wij direct voor je aan de slag. Wij zullen de woning inventariseren en inmeten en alles in kaart brengen. Correspondentie hieromtrend zal via mail plaatsvinden.

Stap 6. Advies

Op basis van de verstrekte informatie, meting en inventarisatie zal voor elke woning afzonderlijk gepaste advies worden verleent. Wij zullen niet handelen zonder eerst te overleggen.

Stap 7. Gegevens bij de Gemeente laten aanpassen

Het is van doorslaggevend belang dat gegevens snel, correct, effectief en effiecient aangepast worden. Om het beste resultaat te behalen moet elke situatie afzonderlijk beoordeeld worden. Ga niet direct in bezwaar en schakel ons advies eerst in! Wij zullen niet handelen zonder eerst te overleggen.

Vraag vandaag nog een
offerte aan!